Monday, May 16, 2011

wee~ ;D

hee :D tgk tu weyh , tgk lah kejap ! eie ! nampak ? tak nampak memang kau juling ! haha apesal letak pic tu ? skaty lah ! blog aku kan. eh , tade lah . oke2 start story ~biaselah , bile status dolly yg in relationship bertukar menjadi SINGLE. ramai lah monyet2 yg menggatalkan ! mengade dowh ! :) tade lah, kali ni mmg dolly jual mahal sikit ! HAHA bukan sombong ke ape , tp nak yg terbaik utk diri dolly . taknak lah yg cikai2 dah ! yg poket kosong pon dolly TAK PANDANG . bak kate org , NO MONEY NO TALK ! oke ? bukan mate duitan , tp takkan dolly yg nak kuar duit utk jantan bhaii ! dunia sekarang makin maju maa ! masuk toilet pon DUIT , nak beli chewing gum pon pakai DUIT ! so, tak salah kan kalau dolly ni memilih ? tp tade lah nak yg berduit tp hati CILAKE ! tu mmg kne ludah jea dgn aku , tuihh =.=  biarlah yg berduit, hati pun baik , ikhlas nak berkawan dgn dolly . bukan sbb nak tayang kt mmbe kau yg kau ade GF je ! kau pun mesti ikhlas, jujur dgn aku , baru besh kankan . haaa , kenyit mate sikit ;) ALOLO comel ;p lagi satu, dolly suke yg suke bergurau ni , suke buad lawak bg dolly gelak2 . tak membosankan bukan kuat touching ! kalau mcm tu, mmg tak lah aku nak pujuk , lagi aku tinggalkan adelah ~ HAHA ! lagi satu , yg paling penting , yg berani jumpe MAK dolly , berani ? eleyh ! bukan aku suruh kau jumpe mak aku , tandenye kau kene masuk minang aku ! dolly nak yg berani jumpe je, and layan mak aku macam korg layan mak kau , senang cite kau RESPECT mak aku lah kan ~ dolly suruh jumpe sbb bile kuar dgn kau, tade lah mak aku risau sbb dah kenal kau ! apelah yg penakot bodoh tu , macam tade TELUR ! dolly sebenarnye bukan lah yg jenis memilih , tp disebabkan asyik kecewa,ECECEH ! kecewa ke ? ade lah sikit2 kan. disebabkan tu lah dolly mule memilih bagai ni ! tp yg paling penting HATI bhaii ! kau nak aku , kau try lah usaha dapatkan aku . kalau kau betul2 nak aku lah kan . nak tunggu aku bg num ? layan kau ? jawapan aku MEMANG TAK LAH ~ dolly tak melayan , kalau dolly ditakdirkan SINGLE sampai bebiler pon SERONOK doe ! ingat org de bf je leyh happy ? sebenarnye org yg single nie lah lagi BAHAGIA bhaii ! cayo lah weyh ! nak kne fkir mcm2 klau de bf , kne dgr ckp bf , jage hati bf , klau dpt bf yg cemburu tahap MONYET tu , lagi payah , konfom2 aku hilang kawan lelaki kan. *ni bagi dolly lah, bg korg tatau lah , ni sbb dolly akan jd mcm tu kalau dolly ade BF. mmg dolly lbeyh selesa jage hati BF dolly kan . payah nak menjage hati bf nie , bile single , tade lah nak fikir sume tu lah lancau kan ! :) bukan ape pun, dolly terdetik nak update pasal ni sbb ramai dah dolly reject ;) lalalala~ tapi dolly ckp baik2 lah yea . korg faham dolly kan biyy ? kite kawan kankan ;) sorry lah, tade niat nak sakitkan aty korg ke , kecewakan korg ke ape . bak kate dolly yg mule2 td , dolly nak yg terbaik utk dolly . oke ? NO MONEY NO TALK ;p biase lah mak kite kate kite ni LIMITED EDITION . hahaha , jeles ? nak kutuk ? kesah plak aku kan :) bye~

2 comments: